Osmanlı eksik çalıştı

Osmanlı eksik çalıştı

Spor Toto Süper Lig'de deplasmanda Torku Konyaspor ile karşılaşacak Osmanlıspor, hazırlıklarını sürdürdü.

2016.02.10 15:19 - Son Güncellenme: 2016.02.10 15:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Osmanlı eksik çalıştı

Batıkent Tesisleri'nde, teknik direktör Mustafa Reşit Akçay yönetiminde gerçekleştirilen 1,5 saatlik antrenmana, sakatlığının tedavisini Brezilya'da sürdüren kaleci Artur Moraes katılmadı. Yeni transferlerden Hırvat Anas Sharbini, ısınmanın ardından kondisyoner eşliğinde takımdan ayrı çalıştı.

Osmanlısporlu oyuncular antrenmana 2 grup halinde topla ve topsuz ısınma hareketleriyle başladı. Serbest pas çalışması gerçekleştiren futbolcular daha sonra yarı sahada taktik ağırlıklı maç yaptı. Mor-sarılılar idmanı soğuma koşusuyla tamamladı. 

Osmanlıspor yarın yapacağı çalışmayla Torku Konyaspor karşılaşmasının hazırlıklarını sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.10 15:19 - Son Güncellenme: 2016.02.10 15:21 - HABER MERKEZİ
A