Osmaniye'de tedavi tamamlandı! Kuşlar özgürlüğüne kavuştu

Osmaniye'de tedavi tamamlandı! Kuşlar özgürlüğüne kavuştu

 Osmaniye'de vatandaşlar tarafından farklı tarihlerde bitkin halde bulunan 6 kuş, tedavilerinin ardından doğal yaşam ortamına bırakıldı.

2024.06.22 14:27 - Son Güncellenme: 2024.06.22 16:35 - Güncel - İHA
A
Osmaniye'de tedavi tamamlandı! Kuşlar özgürlüğüne kavuştu

Osmaniye Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü'ne yaralı olarak getirilen 6 kuşun tedavisi tamamlandı.

Kentte farklı tarihlerde vatandaşlar tarafından arazide bitkin bulunan 2 kerkenez, leylek, doğan, peçeli baykuş ve ebabil kuşu Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü Yaban Hayvanı Acil İlk Müdahale Ünitesi'nde tedavi altına alındı. Veteriner hekimler tarafından tedavisi tamamlanan 6 kuş doğal yaşam ortamına bırakıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.06.22 14:27 - Son Güncellenme: 2024.06.22 16:35 - İHA
A