Osmaniye'de tedavi tamamlandı! Kuşlar özgürlüğüne kavuştu
Osmaniye'de vatandaşlar tarafından farklı tarihlerde bitkin halde bulunan 6 kuş, tedavilerinin ardından doğal yaşam ortamına bırakıldı.
2024.06.22 14:27 - Son Güncellenme: 2024.06.22 16:35 - Güncel - İHA
Osmaniye Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü'ne yaralı olarak getirilen 6 kuşun tedavisi tamamlandı.

Kentte farklı tarihlerde vatandaşlar tarafından arazide bitkin bulunan 2 kerkenez, leylek, doğan, peçeli baykuş ve ebabil kuşu Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü Yaban Hayvanı Acil İlk Müdahale Ünitesi'nde tedavi altına alındı. Veteriner hekimler tarafından tedavisi tamamlanan 6 kuş doğal yaşam ortamına bırakıldı.

