Osmaniye'de orman yangını

Osmaniye'de orman yangını

OSMANİYE'nin Sumbas İlçesi'nde çıkan orman yangınında 50 dönüm kızılçam ormanı zarar gördü.

2014.06.21 16:33 - Son Güncellenme: 2014.06.21 16:33 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Osmaniye'de orman yangını

 

İlçeye bağlı Mehmetli Beldesi Armağanlı Köyü Aydınlar Mevkii'nde saat 14.30 sıralarında henüz bilinmeyen bir nedenle orman yangını çıktı. Yangına 1 uçak, 2 helikopter 2, greyder, 8 arazöz, belediyeye ait itfaiye araçları ve 150 kişilik bir ekiple müdahale edildi. Karadan ve havadan yapılan müdahale sonucu yangın kontrol altına alındı. İlk belirlemelere göre yanında yaklaşık 50 dönümlük kızılçam serisinin zarar gördüğü bildirildi.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için soruşturma başlatıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.21 16:33 - Son Güncellenme: 2014.06.21 16:33 - HABER MERKEZİ
A