Osmangazili sporcudan gümüş madalya

Osmangazili sporcudan gümüş madalya

Osmangazi Belediyespor Tenis Takımı sporcularından Gamze Tuna, Büyükler Hafta Sonu Turnuvası'nda elde ettiği derece ile göz doldurdu.

2018.10.16 14:29 - Son Güncellenme: 2018.10.16 14:31 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Osmangazili sporcudan gümüş madalya

Türkiye Tenis Federasyonu (TTF) 2018 yılı faaliyet programında yer alan Büyükler Hafta Sonu Turnuvası, Yalova'da düzenlendi. Yalova Tenis Kulübü'nde gerçekleşen turnuvaya Türkiye'nin çeşitli kulüplerinden toplam 76 sporcu katılım sağladı. Kıyasıya mücadeleye sahne olan müsabakada Osmangazi Belediyespor'un başarılı raketi kortta fırtına estirdi. Oynadığı iki karşılaşmada üstün bir performans sergileyen Osmangazili sporcu Gamze Tuna, grubunda ikincilik başarısı elde ederek, gümüş madalyanın sahibi oldu. Tenis branşında büyük bir ivme yakaladıklarını dile getiren Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, sporcu ve antrenörünü tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.10.16 14:29 - Son Güncellenme: 2018.10.16 14:31 - HABER MERKEZİ
A