Osmangazili gençler bowlingle stres attı

Osmangazili gençler bowlingle stres attı

Osmangazi Gençlik Merkezi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen bowling turnuvasına katılan gençler eğlenceli bir gün geçirerek stres attı.

2014.01.22 09:48 - Son Güncellenme: 2014.01.22 09:50 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Osmangazili gençler bowlingle stres attı


Gençlerin sosyal ve kültürel gelişimleri için çeşitli faaliyetler yürüten Osmangazi Gençlik Merkezi tarafından bu yıl ikinci bowling turnuvası düzenlendi. Gençlerin sınav haftası sonrasında stres atmaları, arkadaşlarıyla hoş vakit geçirmeleri ve takım ruhunu geliştirmeleri için gençlik liderleri Duygu Gür, Zeliha Şimşek, Ekrem Ceylan ve gitar kursu eğitmeni Sibel Temel eşliğinde düzenlenen organizasyona katılan gençler, eğlenceli bir gün geçirdi. Hayatlarında ilk kez bowling oynama fırsatı buldukları için heyecanları gözlerinden okunan gençler, çok güzel vakit geçirdiklerini vurgulayarak turnuvanın her ay düzenli bir şekilde yapılmasını istedi. Bu tür organizasyonları düzenleyen Osmangazi Gençlik Merkezi'nin birer üyesi olmaktan çok mutlu olduklarını ifade eden gençler, turnuvanın sonunda gençlik liderleriyle birlikte yemek yedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.01.22 09:48 - Son Güncellenme: 2014.01.22 09:50 - HABER MERKEZİ
A