Osmangazi, Nurşah Sancak ile 1 yıllık sözleşme yeniledi

Osmangazi, Nurşah Sancak ile 1 yıllık sözleşme yeniledi

Hentbol Süper Ligi takımlarından Osmangazi Belediyespor, altyapıdan yetiştirdiği milli oyuncu Nurşah Sancak ile 1 yıllık sözleşme yeniledi.

2016.07.26 17:22 - Son Güncellenme: 2016.07.26 17:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Osmangazi, Nurşah Sancak ile 1 yıllık sözleşme yeniledi

19 yaşındaki Nurşah, "Osmangazi Belediyespor, benim yetiştiğim kulüp. Takımımda kaldığım için mutluyum. Önümüzdeki sezon takım arkadaşlarımla birlikte Osmangazi'nin başarısı için elimden gelenin en iyisi yapacağım. Bana güvenen yöneticilerime ve hocama çok teşekkür ediyorum. Onların bu güvenlerini boşa çıkartmayacağım" dedi.

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.07.26 17:22 - Son Güncellenme: 2016.07.26 17:23 - HABER MERKEZİ
A