Osmangazi, Nurşah Sancak ile 1 yıllık sözleşme yeniledi
Hentbol Süper Ligi takımlarından Osmangazi Belediyespor, altyapıdan yetiştirdiği milli oyuncu Nurşah Sancak ile 1 yıllık sözleşme yeniledi.
2016.07.26 17:22 - Son Güncellenme: 2016.07.26 17:23 - Spor - HABER MERKEZİ
19 yaşındaki Nurşah, "Osmangazi Belediyespor, benim yetiştiğim kulüp. Takımımda kaldığım için mutluyum. Önümüzdeki sezon takım arkadaşlarımla birlikte Osmangazi'nin başarısı için elimden gelenin en iyisi yapacağım. Bana güvenen yöneticilerime ve hocama çok teşekkür ediyorum. Onların bu güvenlerini boşa çıkartmayacağım" dedi.