Osmangazi'de iki başkan yardımcısı görevden alındı

Osmangazi'de iki başkan yardımcısı görevden alındı

Bursa'nın en büyük merkez ilçe belediyesi Osmangazi Belediyesi'nde geçen dönem göreve başlayan iki başkan yardımcısı Başkan Mustafa Dündar'ın imzasıyla görevden alındı.

2012.03.26 13:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Osmangazi'de iki başkan yardımcısı görevden alındı

İmar, kültür ve basın müdürlüklerinden sorumlu olan Başkan Yardımcısı Ayhan Sezer ile veterinerlik, sağlık ve insan kaynakları şubelerinden sorumlu olan Başkan Yardımcısı Kemal Bayraktar görevlerinden alındı. Şehir plancısı olan Ayhan Sezer, Recep Altepe döneminde Yıldırım Belediye Başkan Yardımcılığı görevinden Osmangazi Belediyesi'ne geldi. Veteriner olan Kemal Bayraktar da geçen dönem Gıda Araştırma Enstitüsü Başkanlığı'ndan Osmangazi Belediyesi'ne gelmişti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.26 13:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A