Osmangazi'de halka açık tuvaletler ücretsiz oldu!
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'ın talimatıyla halka açık bazı tuvaletler ücretsiz oldu.
2024.06.04 07:49 - Son Güncellenme: 2024.06.04 08:14 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
31 Mart yerel seçimlerinden sonra başkan seçilen Erkan Aydın'ın çalışmaları devam ediyor.
15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda bulunan bazı camilerde halka açık olan tuvaletlerin ücretsiz olduğunu astığı afişler ile duyurdu.
