Osmangazi Belediyesi'nden 'Ata tohumu fidesi'

Osmangazi Belediyesi'nden 'Ata tohumu fidesi'

Osmangazi Belediyesi Bursalı vatandaşlara tohum fidesi dağıttı. 15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda kurulan standta Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar vatandaşlara 'Ata tohumu fidesi' dağıttı.

2023.05.04 14:03 - Son Güncellenme: 2023.05.04 15:02 - Bursa Bölge - HÜSEYİN İZCİ
A
Osmangazi Belediyesi'nden 'Ata tohumu fidesi'

HÜSEYİN İZCİ / BURSADA BUGÜN

15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda gerçekleştirilen fide dağıtımına vatandaşlar büyük ilgi gösterdi.

Osmangazi Belediyesi tarafından vatandaşlara; domates, biber, salatalık ve patlıcan fideleri dağıtılıyor. 

"AMACIMIZ KENDİ TOHUMLARIMIZ HAYAT BULMASI"

Fide dağıtımı öncesi kısa bir konuşma gerçekleştiren Başkan Dündar, "Buradaki amacımız kendi tohumlarımızın ihya olması, yeniden hayat bulması. Bizim ürünlerimiz heba olma noktasına gidiyor. Dolayısıyla biz bunları üreterek hem çiftçimize hem vatandaşlarımıza sunarak bilinç oluşturmak. Şehir merkezinde balkonda evlerimizde üretim yapabileceğimizi göstereceğiz" ifadelerini kullandı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.05.04 14:03 - Son Güncellenme: 2023.05.04 15:02 - HÜSEYİN İZCİ
A