Osmangazi Belediyesi logosuna renk geldi

Osmangazi Belediyesi logosuna renk geldi

Osmangazi Belediyesince, yeşil-beyaz renkli logonun yanı sıra kırmızı-beyaz logo da kullanılmaya başlandı.

2024.06.10 15:25 - Son Güncellenme: 2024.06.12 13:43 - Bursa Bölge - MERVE DENİZ EKİCİ
A
Osmangazi Belediyesi logosuna renk geldi

Osmangazi Belediyesi'nin yeşil-beyaz renk ağırlıklı logosunun yanı sıra, kırmızı-beyaz bir logo yapılarak ufak bir renk yeniliğine gidildi. Belediye, artık logoyu kırmızı-beyaz olarak da kullanıyor.

YENİ RENKLİ LOGO SİTEDE YERİNİ ALDI

Osmangazi Belediyesi'nin resmi sitesinde, duyuru ekranında yeni kırmızı-beyaz renkli logo yerini aldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.06.10 15:25 - Son Güncellenme: 2024.06.12 13:43 - MERVE DENİZ EKİCİ
A