Osmangazi Belediyesi logosuna renk geldi
Osmangazi Belediyesince, yeşil-beyaz renkli logonun yanı sıra kırmızı-beyaz logo da kullanılmaya başlandı.
2024.06.10 15:25 - Son Güncellenme: 2024.06.12 13:43 - Bursa Bölge - MERVE DENİZ EKİCİ
Osmangazi Belediyesi'nin yeşil-beyaz renk ağırlıklı logosunun yanı sıra, kırmızı-beyaz bir logo yapılarak ufak bir renk yeniliğine gidildi. Belediye, artık logoyu kırmızı-beyaz olarak da kullanıyor.
YENİ RENKLİ LOGO SİTEDE YERİNİ ALDI
Osmangazi Belediyesi'nin resmi sitesinde, duyuru ekranında yeni kırmızı-beyaz renkli logo yerini aldı.

