Osmangazi Belediye Başkanı Aydın'dan üreten kadınlara destek
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Doğancı Köyü Kadınları Dayanışma Derneği'ne ziyaret gerçekleştirdi. Aydın, "Bizler kadın derneklerini destekleyerek, üretmelerini ve sosyal yaşamın içinde olmalarını sağlayacağız" ifadesinde bulundu.
2024.05.25 11:48 - Son Güncellenme: 2024.05.25 11:55 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Doğancı Köyü Kadınları Dayanışma Derneği'ni ziyaret etti.

Aydın, üreten kadınları destekleyeceklerini belirterek şu ifadelerde bulundu;
"Ekmeğin kokusu burnunuza kadar geldi, biliyorum. Burası neresi diye soracak olursanız Doğancı Köyü. Doğancı Köyü'müzün bir olup, birlikte üreten kadınlarının yeri. Birbirinden leziz ürünleri var. Hatta üzerimde hafif kırgınlık hissedersem tarhana çorbası içmek için fırsat kolladığım da olur. Sözün özü bu sabah güne Doğancı Köyü Kadınları Dayanışma Derneği'nde başladık. Üreten, kentimize ürettikleriyle katma değer sağlayan, Bursa'mızın yemek kültürünü yaşatan derneğimizin üyelerine, Dernek Başkanımız Fatma Şanlı ve Mahalle Muhtarımız Ömer Demirlek'e misafirperverliklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Bizler kadın derneklerini destekleyerek, üretmelerini ve sosyal yaşamın içinde olmalarını sağlayacağız."

