Orta okulu ateşe verdiler

Orta okulu ateşe verdiler

SİİRT'teki Şehit Komiser Osman Demir Orta Okulu, akşam saatlerinde kimliği belirsiz kişiler tarafından ateşe verildi. Çıkan yangında, okulun kütüphanesi ve bilgisayar laboratuvarında hasar meydana geldi.

2014.10.19 18:31 - Son Güncellenme: 2014.10.19 18:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Orta okulu ateşe verdiler

Bugün saat 16.30 sıralarında kimliği belirsiz kişi ya da kişiler, Çal Mahallesi'nde bulunan Şehit Komiser Osman Demir Orta Okulu'nun okulun kütüphanesi ile bilgisayar laboratuvarı ateşe verildi. Yangın haberinin duyulması üzerine Siirt Belediyesi'ne ait itfaye ekipleri, okula gelerek yangına müdahale etti. İtfaiye ekiplerinin kısa süren müdahalesi sonrasında yangın söndürüldü.

Olay yerine gelen güvenlik güçleri, okulun kütüphanesi ile bilgisayar laboratuvarını ateşe veren kimliği belirsiz kişilin yakalanması amacıyla çalışma başlattı. Şehit Komiser Osman Demir Orta Okulu, iki hafta önceki Kobani gösterileri sırasında da yakılmıştı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.19 18:31 - Son Güncellenme: 2014.10.19 18:31 - HABER MERKEZİ
A