Ormanlık alandaki otomobil alev aldı

Ormanlık alandaki otomobil alev aldı

GAZİANTEP'te ormanlık alana bırakılan otomobil alev alarak kullanılamaz hale geldi.

2016.07.13 10:20 - Son Güncellenme: 2016.07.13 10:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ormanlık alandaki otomobil alev aldı
03:38 Ormanlık alandaki otomobil alev aldı

İLGİLİ VİDEO

Ormanlık alandaki otomobil alev aldı

 

Olay, gece geç saatlerde Şirinevler Mahallesi'ndeki ormanlık alanda meydana geldi. İddiaya göre kimliği belirlenemeyen 3 kişi, plakasız otomobille ormanlık alana geldi. 3 kişi bir süre sonra ön bölümü alev alarak yanmaya başlayan otomobili ormanlık alanda bırakarak kayıplara karıştı. Alevleri görenler durumu polise ve itfaiyeye bildirdi. İtfaiye ekipleri kısa sürede olay yerine gelerek alevlere müdahale etti. Araçtaki yangını söndürerek alevlerin ağaçlara sıçramasına engel olan itfaiye erlerinin çalışması çevredekiler tarafından cep telefonlarıyla kaydedildi. 

Polis, yangında hurdaya dönen otomobilin kimler tarafından ormanlık alana bırakıldığını araştırmaya başladı. Otomobilin şase numarasını da kontrol eden polis, bu şekilde plakasına ulaşmayı hedeflerken, bölgedeki görgü tanıklarının da ifadelerini aldı.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.13 10:20 - Son Güncellenme: 2016.07.13 10:20 - HABER MERKEZİ
A