Ormandan topladıkları mantar zehirledi

Ormandan topladıkları mantar zehirledi

Bursa'nın İnegöl ilçesine bağlı Gündüzlü köyünde, ormandan topladıkları mantarları yiyen aynı aileden 3 kişi zehirlendi.

2013.12.04 22:42 - Son Güncellenme: 2013.12.04 23:24 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Ormandan topladıkları mantar zehirledi

Edinilen bilgiye göre, İnegöl'e bağlı Gündüzlü köyünde ikamet eden 3 kişilik aile, önceki gün ormandan topladıkları mantarları eve götürerek yemek yaptılar. Yaptıkları yiyen Y.A., B.A. ve M.A., saat 22.00 sıralarında mide bulantısı ve kusma şikayetiyle özel araçla İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisine geldi. Acil Serviste gerekli müdahaleleri yapılan 3 kişinin mideleri yıkandı. Bir süre gözlem altında tutulan 3 kişiden B.A., durumunun kötüye gitmesi sonucu Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edildi. Y.A. ve M.A.'nın ise İnegöl Devlet Hastanesinde tedavileri sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.12.04 22:42 - Son Güncellenme: 2013.12.04 23:24 - HABER MERKEZİ
A