Ormanda mangal yakanlara ceza yağdı!
Şenkaya, İspir, Narman ile Oltu ilçelerinde yapılan denetimlerde; yasak olmasına rağmen ormanda mangal yakan 11 kişiye 32 bin 483 TL idari para cezası uygulandı.
2025.08.12 12:28 - Son Güncellenme: 2025.08.12 12:28 - Güncel - DHA
Erzurum İl Jandarma Komutanlığı tarafından 2-11 Ağustos tarihleri arasında; Şenkaya, İspir, Narman ile Oltu ilçelerindeki orman ve mesire alanlarında denetimler yapıldı. Kontroller sırasında yurttaşlara yangın riskine karşı alınması gereken önlemler hatırlatılarak, özellikle sıcak havalarda daha dikkatli olunması gerektiği vurgulandı.
Denetimlerde; yasak olmasına rağmen ormanda mangal yakarak piknik yaptığı belirlenen 11 kişiye toplam 32 bin 483 TL idari para cezası uygulandı.