Ormanda intihar etti

Ormanda intihar etti

MUĞLA'nın Ortaca ilçesinde, psikolojik sorunları olduğu öne sürülen Cengiz D. (46) ormanda kendini iple ağaca asarak intihar etti.

2019.09.19 09:21 - Son Güncellenme: 2019.09.19 09:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ormanda intihar etti

Olay, dün saat 19.00 sıralarında Sarıgerme Mahallesi'nde meydana geldi. Psikolojik sorunları olduğu ileri sürülen Cengiz D.'yi ormanda ağaca asılı bulan vatandaşlar, jandarma ve sağlık ekiplerine haber verdi. İhbar üzerine gelen sağlık ekipleri, Cengiz D.'nin öldüğünü belirledi. Cengiz D.'nin cansız bedeni, yapılan incelemenin ardandan Muğla Adli Tıp Kurumu'na gönderildi. 

Yaklaşık 3 yıldır yalnız yaşadığı belirtilen Cengiz D.'nin ölümüyle ilgili soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.09.19 09:21 - Son Güncellenme: 2019.09.19 09:22 - HABER MERKEZİ
A