Orman yangını kontrol altına alındı

Orman yangını kontrol altına alındı

Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde çıkan orman yangını kontrol altına alındı.

2014.08.04 23:02 - Son Güncellenme: 2014.08.04 23:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Orman yangını kontrol altına alındı

Köyceğiz ilçesinde çıkan akşam saatlerinde çıkan orman yangını kontrol altına alındı.

Döğüşbelen Mahallesi Sultaniye mevkisindeki ormanlık alanda çıkan ve rüzgarın da etkisiyle kısa sürede büyüyen yangın, 2 uçak, 5 helikopter ile havadan, 10 arazöz ve 100 orman işçisinin karadan müdahalesiyle kontrol altına alındı.

Arazinin sarp ve kayalık olması nedeniyle yangın güçlükle kontrol altına alınırken, soğutma çalışmaları başladı.

Sabaha kadar devam edecek soğutma çalışmaları için bölgeye, çevre ilçelerden, Antalya, Aydın ve Denizli'den çok sayıda arazöz ve orman işçisi sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.08.04 23:02 - Son Güncellenme: 2014.08.04 23:03 - HABER MERKEZİ
A