Orman yangını büyüyor
Hatay merkeze bağlı Yaylıca köyünde çıkan yangında, ilk belirlemelere göre 2 hektarlık ormanlık alan zarar gördü.
2013.11.09 21:45 - Son Güncellenme: 2013.11.09 21:45 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Akşam saatlerinde başlayan orman yangını, rüzgarın da etkisiyle kısa sürede yayıldı. Yangında 2 hektarlık kızılçam ormanlık alan yandı. Antakya Orman İşletme Şefliği'ne bağlı ekiplerin müdahale ettiği yangını söndürme çalışmaları; 8 arazöz, 4 su tankı ve 50 orman işçisiyle devam ediyor.