Orman ve Su İşleri Bakanlığında 197 personel görevden alındı
Orman ve Su İşleri Bakanlığında FETÖ'nün darbe girişimi sonrası merkez ve taşra teşkilatında çalışan 197 personel görevden alındı.
2016.07.21 15:11 - Son Güncellenme: 2016.07.21 15:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
Orman ve Su İşleri Bakanlığı yetkililerinden alınan bilgiliye göre, merkez ve taşra teşkilatında görevli 197 personele görevlerinden el çektirildi.
Görevden almaların devam edeceği bildirildi.