Orman ve Su İşleri Bakanlığında 197 personel görevden alındı

Orman ve Su İşleri Bakanlığında 197 personel görevden alındı

Orman ve Su İşleri Bakanlığında FETÖ'nün darbe girişimi sonrası merkez ve taşra teşkilatında çalışan 197 personel görevden alındı.

2016.07.21 15:11 - Son Güncellenme: 2016.07.21 15:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Orman ve Su İşleri Bakanlığında 197 personel görevden alındı

Orman ve Su İşleri Bakanlığı yetkililerinden alınan bilgiliye göre, merkez ve taşra teşkilatında görevli 197 personele görevlerinden el çektirildi.

Görevden almaların devam edeceği bildirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.21 15:11 - Son Güncellenme: 2016.07.21 15:11 - HABER MERKEZİ
A