Orman, masaya yumruğunu vurdu

Orman, masaya yumruğunu vurdu

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, iki yöneticinin istifasını istedi.

2012.08.02 16:38 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Orman, masaya yumruğunu vurdu

BJK TV'de düzenlenen ''Söz Başkan'da'' programında Vatan muhabiri Erdamn Cömert'in sorusu üzerine, "Yönetim kurulundan memnun değilim" diyen Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, operasyon için düğmeye bastı. Orman'ın, Mesut Urgancılar ve Adnan Dalgakıran'ın görevden alınmaları için yönetime önerge verdiği ögrenildi.

Başkan Orman'ın, Mesut Urgancılar'ı "İcra Kurulu'nu baskanlık makamının üzerinde görmesinden dolayı", Dalgakıran'ın ise kulüp için vermeyi vaadettiği, 1 milyon Euro'yu kulübe vermediği için böyle bir karar aldığı belirtildi.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.02 16:38 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A