Orman işçilerine ödül

Orman işçilerine ödül

Orman Bölge Müdürlüğü tarafından ilk defa düzenlenen 'erken ve etkin müdahale kapsamlı hortum serme yarışması' kapsamında üçüncü olan Keles orman işçileri saat ile ödüllendirildi.

2013.07.12 17:41 - Son Güncellenme: 2013.07.12 17:42 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Orman işçilerine ödül


Yangın söndürme tatbikatı yarışmasında orman işletmelerinde görevli yangın işçileri hortum serme, su sıkma ve köpük sıkma gibi dallarda kıyasıya yarıştılar. Yarışmada 3'ncü olan Keles İşletme Müdürlüğü yangın söndürme ekipleri, Keles Orman lokalinde düzenlenen tören ile yarışmada yarışan işçilere duvar saati hediye edildi. Düzenlenen yarışmaların ekiplerin hareket kabiliyetlerini artırmak için çok önemli olduğunu belirten Orman İşletme müdürü Özgen Keskin, "Orman yangınları riskinin en fazla olduğu bu günlerde, işletmelerimizde yangın söndürme tatbikatı ve yarışma yaparak arkadaşlarımızın dikkatlerini daha üst seviyelere çekmek, moral ve motivasyonlarını arttırmak çok iyi olmuştur. Yarışmada olduğu gibi sizler önünüze çıkan her türlü engeli aşabilecek güçtesiniz" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.12 17:41 - Son Güncellenme: 2013.07.12 17:42 - HABER MERKEZİ
A