Orman'dan personele müjde

Orman'dan personele müjde

Beşiktaş, 3 aydır para alamayan kulüp personelinin maaşlarını ödeyecek.

2012.08.11 12:23 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Orman'dan personele müjde

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'dan, kulüp çalışanlarına büyük müjde...

Siyah beyazlı yönetim, futbolcuların ödemelerinden önce 420 kadar kulüp çalışanının maaşlarını Ramazan Bayramı öncesi hesaplarına yatıracaklarını açıkladı.

STANDART YAKALADIK

Göreve geldiklerinden bu yana yönetim kurulu ile birlikte ekonomik sorunları çözmek için yoğun bir çaba sarfeden Orman, kulüp içinde gerçekleştirilen operasyonun ardından çalışanların maaşlarında ve ödemelerde bir standart yakaladılarını ifade etti.

Kulüpte ve Nevzat Demir Tesisleri'nde çalışanların yaklaşık 3 aydır maaşlarını ödeyemediklerini de sözlerine ekleyen Başkan Orman, bayramdan önce maaşların hesaplara yatacağını söyledi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.11 12:23 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A