Orman'da ceset bulundu

Orman'da ceset bulundu

UŞAK'ta, ormanlık alana mantar toplamaya giden köylüler, yol kenarında, üzerinde sadece iç çamaşırı bulunan 25- 30 yaşlarında bir erkek cesedi buldu. Boğularak öldürüldüğü tespit edilen adamın, kimliğinin belirlenmeye çalışıldığı kaydedildi.

2013.11.24 21:36 - Son Güncellenme: 2013.11.24 21:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Orman'da ceset bulundu

Sorkun-Paşacıoğlu Köyü yakınlarındaki ormanlık alana mantar toplamaya çıkan köylüler, akşam saatlerinde, yol kenarında, üzerinde sadece iç çamaşırı bulunan 25- 30 yaşlarında erkek cesedini gördü. Köylüler, durumu jandarma ekiplerine bildirdi. Jandarma ekipleri, yaptığı incelemede, kimliği belirlenemeyen adamın, boğularak öldürüldüğünü belirledi. Ceset, Cumhuriyet Savcısı'nın olay yerinde yaptığı incelemenin ardından Uşak Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Ölen kişinin kimliğinin belirlenmesi için çalışmaların sürdüğü bildirildi. Hastane morgundan alınacak cesedin detaylı otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu'na gönderileceği belirtildi. Olayla ilgili soruşturma başlattı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.24 21:36 - Son Güncellenme: 2013.11.24 21:36 - HABER MERKEZİ
A