Orhangazispor'da hedef liderlik
SPOR Toto 3'üncü Lig 2'nci Grup'ta mücadele eden Orhangazispor cumartesi günü deplasmanda oynayacağı Hacettepe Maçının hazırlıklarını sürdürürken, teknik direktör Cafer Aydın hem ligin ilk yarısında kalan 3 maç hem de lig ile ilgili değerlendirmelerde bulundu. Cafer Aydın, "İlk yarıda kalan 3 maçı kazanıp grubu ya lider ya da ikinci sırada tamamlamayı hedefliyoruz" dedi.
2013.11.28 11:20 - Son Güncellenme: 2013.11.28 11:20 - Spor - HABER MERKEZİ
HAKEMLER CANIMIZI YAKTI
Kırmızı siyahlıların teknik direktörü Cafer Aydın, ligde hakem hatasından dolayı bugüne kadar çok puan kaybettiklerinin de altını çizerek, "Hakem hatalarından dolayı en az 8-9 puanımız kayboldu. Bugün bu puanların yarısı bile bizde olsa lider ya da ikinci sırada yer alıyorduk" dedi.
HEDEF 3'TE 3 YAPMAK
Cafer Aydın ligin ilk yarısının bitimine 3 maç kaldığını da belirterek, "Hacettepe maçı ile başlayacağız, arkasından iç sahada Balçova Belediyespor ile oynayacağız. İlk yarıyı ise Batman Petrolspor maçı ile tamamlayacağız. Amacımız bu 3 maçı da kazanmak ve ilk yarıyı 33 puanda tamamlamak. Bunu başaracak güçteyiz." dedi.