Orhangazi protokolünden şehitlik ziyareti

Orhangazi protokolünden şehitlik ziyareti

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde, protokol mensupları, kurban bayramı münasebetiyle şehitliği ziyaret etti.

2014.10.03 18:08 - Son Güncellenme: 2014.10.03 18:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Orhangazi protokolünden şehitlik ziyareti

Şehitlikte önce dua eden protokol mensupları ardından mezarların üzerine karanfil bıraktı. Ziyarete AK Parti Bursa Milletvekili İsmail Aydın, Orhangazi Kaymakamı M. Selman Yurdaer, Belediye Başkanı Neşet Çağlayan Garnizon Komutanı Jandarma Yüzbaşı Ogün Demir , meclis üyeleri, Türkiye Muharip Gaziler Derneği Orhangazi Şubesi Başkanı Halim Çokgüler ve rütbeli jandarma personeli katıldı.
Orhangazi Belediyesi şehitliğe gelenlere gül şerbeti ve lokum ikram etti.
Milletvekili İsmail Aydın ve Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, hayvan pazarını da ziyaret edip, vatandaşların bayramını tebrik etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.10.03 18:08 - Son Güncellenme: 2014.10.03 18:10 - HABER MERKEZİ
A