Orhangazi İlçe Sağlık Müdürü görevinden istifa etti!
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde yaklaşık 6 ay önce İlçe Sağlık Müdürü olarak atanan Dr. Hasan Sakallı görevinden istifa etti.
2024.03.08 16:54 - Son Güncellenme: 2024.03.08 17:03 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Daha önce Kahramanmaraş'ta aile hekimi uzmanı görevinde iken geçtiğimiz Ağustos ayında Orhangazi ilçesine İlçe Sağlık Müdürü olarak atanan Hasan Sakallı'nın 6 aylık görev sürecince iddialara göre Bursa İl Müdürlüğü ile arasında yaşanan bazı sorunlar nedeniyle istifa ettiği öne sürüldü.