Orhangazi ilçe protokolü resmi bayramlaşma programında bir araya geldi
Orhangazi'de ilçe protokolü, Ramazan Bayramı dolayısıyla bayramın 1.günü vatandaşların da katıldığı bayramlaşma töreninde bir araya geldi. Orhangazi Cumhuriyet alanında yapılan bayramlaşma programına katılımın yoğun olması dikkat çekti.
2024.04.10 15:06 - Son Güncellenme: 2024.04.10 15:06 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Orhangazi'de resmi bayramlaşma programı ilçe protokolü siyasi partilerin ilçe başkanları,Muhtarlar, stk oda temsilci ve yöneticileri ile vatandaşların katılımı ile Cumhuriyet alanında yapıldı.

Ramazan Bayramının ilk gününde yapılan bayramlaşma törenine Orhangazi Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu'nu vekaleten İznik Kaymakamı Recai Karal, Belediye başkanı Bekir Aydın'ı vekaleten Lütfi Bakırdan tüm siyasi partilerin ilçe başkanları ve temsilcileri, Muhtarlar ,stk ve oda yöneticileri temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.

Programda tek tek söz alan ilçe protokolü ve siyasi partilerin ilçe başkanları ortak bir dille başta Orhangazi halkı olmak üzere tüm islam alemenin Ramazan bayramını kutlarken, yine ortak bir dille yapılan açıklamada birlik beraberliğe dikkat çekildi.

Programda daha sonra konuşmaların ardından ,ilçe protokolü bayramlaşma programına katılanlar ile tek tek bayramlaştı. Program Gazi Orhanbey Camii Himam Hatipi Süleyman Gül'ün yaptırdığı dua ile sona erdi.