Orhangazi'de yangın paniği
Orhangazi ilçesinde, doğalgaz hattı yakınındaki tarım arazisinde çıkan yangın, paniğe neden oldu.
2012.09.17 11:04 - Son Güncellenme: 2012.09.17 11:07 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Gemiç köyü Ovaortası mevkisinde, yoğun duman ve alevleri gören vatandaşlar durumu itfaiyeye bildirdi. Bölgeye gelen ekipler, yaklaşık 70 dönüm alanda pirinç saplarının alev aldığını tespit etti.
Yanan alanın BOTAŞ'ın yüksek basınçlı yeraltı doğalgaz boru hattının yakınında olması nedeniyle bölgede tedbir alındı.
Bölgenin çamurlu olması nedeniyle itfaiye ekipleri alana giremedi ve alevlere müdahale edemedi. Yöre sakinleri ve jandarmanın ortak çalışmasıyla alevler kontrol altına alındı.
Jandarma olayla ilgili soruşturma başlattı.