Orhangazi'de 19 Eylül Gaziler Günü resmi kutlama töreni yapıldı

Orhangazi'de 19 Eylül Gaziler Günü resmi kutlama töreni yapıldı

19 Eylül Gaziler Günü Anma programı kapsamında Bursa Orhangazi'de resmi çelenk sunma töreni düzenlendi.

2023.09.19 11:23 - Son Güncellenme: 2023.09.19 11:23 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Orhangazi'de 19 Eylül Gaziler Günü resmi kutlama töreni yapıldı

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Kaymakamlık, Gaziler Derneği, Muharip Gaziler Derneği, Orhangazi Belediyesi çelenklerinin sunulduğu anma törenine ilçe kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu,Orhangazili Gazilerimiz Belediye başkanı Bekir Aydın, Cumhuriyet Başsavcısı Turgay Ersay Mengüloğlu İlçe Emniyet Müdürü vekili Adil Aydın ,İlçe jandarma komutanı Selim Kurtoğlu, ilk diyanet işleri başkanı Mehmet Rıfat Börekçi'nin torunu aynı zamanda İstiklal Gazisi Torunu olan 83 yaşındaki Zişan Saat, siyasi partilerin ilçe başkanları, stk temsilci, yöneticileri ile vatandaşlar katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunması ile başlayan tören çelenk sunumu, günün anlam ve önemini belirten konuşmaların yapılmasının ardından Şehitlerimiz ve Gazilerimiz için yapılan dualar ile sona erdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.09.19 11:23 - Son Güncellenme: 2023.09.19 11:23 - FATİH MISIR
A