Orhangazi Belediyespor'dan kura yorumu
Ziraat Türkiye Kupası'nda 5. turunda Antalyaspor ile eşleşen Orhangazi Belediyespor Başkanı Necmettin Şahin, takımına güvendiğini söyledi.
2017.11.02 18:25 - Son Güncellenme: 2017.11.02 18:25 - Spor - HABER MERKEZİ
Şahin, yaptığı açıklamada, Ziraat Türkiye Kupası'nda iyi bir çizgide ilerlediklerini ancak ligde istedikleri sonuçları alamadıklarını söyledi.
Kupada sonuna kadar mücadele edeceklerini belirten Şahin, "Gönül isterdi ki Trabzonspor, Galatasaray, Beşiktaş gibi takımlar düşsün ama olmadı. Antalyaspor ile yapacağımız maçta takımıma güveniyorum. Bir önceki dönemlerde yine süper lig takımları ile eşleştik ve takımımız bundan başarı ile çıktı. Bundan da iyi sonuçlar alacağımızı diliyoruz, inşallah geçeriz." ifadelerini kullandı.