Orhangazi Belediyespor'dan kura yorumu

Orhangazi Belediyespor'dan kura yorumu

Ziraat Türkiye Kupası'nda 5. turunda Antalyaspor ile eşleşen Orhangazi Belediyespor Başkanı Necmettin Şahin, takımına güvendiğini söyledi.

2017.11.02 18:25 - Son Güncellenme: 2017.11.02 18:25 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Orhangazi Belediyespor'dan kura yorumu

Şahin, yaptığı açıklamada, Ziraat Türkiye Kupası'nda iyi bir çizgide ilerlediklerini ancak ligde istedikleri sonuçları alamadıklarını söyledi.

Kupada sonuna kadar mücadele edeceklerini belirten Şahin, "Gönül isterdi ki Trabzonspor, Galatasaray, Beşiktaş gibi takımlar düşsün ama olmadı. Antalyaspor ile yapacağımız maçta takımıma güveniyorum. Bir önceki dönemlerde yine süper lig takımları ile eşleştik ve takımımız bundan başarı ile çıktı. Bundan da iyi sonuçlar alacağımızı diliyoruz, inşallah geçeriz." ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.11.02 18:25 - Son Güncellenme: 2017.11.02 18:25 - HABER MERKEZİ
A