Orhangazi Belediyesi yeni dönemin ilk meclis toplantısını gerçekleştirdi

Orhangazi Belediyesi yeni dönemin ilk meclis toplantısını gerçekleştirdi

Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın başkanlığında Orhangazi Belediyesi'nin ilk meclis toplantısını gerçekleştirildi.

2024.04.08 17:27 - Son Güncellenme: 2024.04.08 17:27 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Orhangazi Belediyesi yeni dönemin ilk meclis toplantısını gerçekleştirdi

Orhangazi Belediyesi'nde yeni dönemin ilk meclis toplantısı Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın başkanlığında gerçekleştirildi.

Aydın, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, "Yeni dönemimizin ilk meclis toplantısını meclis üyelerimizin katılımıyla gerçekleştirdik.

Gerçekleşen seçimler ile görev alan tüm arkadaşlarımı tebrik ediyor, başarılar diliyorum.

Güzel #Orhangazi'miz için en hayırlı kararları almayı Rabbim hepimize nasip eylesin inşaallah" ifadelerinde bulundu. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.04.08 17:27 - Son Güncellenme: 2024.04.08 17:27 - HABER MERKEZİ
A