Orhaneli, MOBESE sistemine geçti

Orhaneli, MOBESE sistemine geçti

Orhaneli Kaymakamlığı ile İlçe Emniyet Amirliği tarafından kurulan kamera sistemiyle ilçenin güvenliği ve huzuru için 24 saat izlenilecek.

2013.04.11 16:52 - Son Güncellenme: 2013.04.11 16:53 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Orhaneli, MOBESE sistemine geçti

Bursa'nın Orhaneli ilçesinde Kaymakamlık ve İlçe Emniyet Amirliği tarafından ilçeye ortaklaşa kurulan mobese sistemiyle ilçe mekezi ve Emniyet amirliğinin bulunduğu caddeler artık 24 saat bu sayede izlenilebilcek.


Yetkililer Yapılan açıklamada "Kameralar son teknolojiye uygun olup sokaktan geçen herhangi bir vatandaşın yüzünü çekebilecek sisteme sahip, İleri de ihtiyaca göre ve ilçenin  MOBESE kamera sayısını artacaktırılacağını belirtilirken orhaneli artık 7 gün 24 saat ilçe emniyeti amirliği tarafından izlenilerek son aylarda artan hırsızlık olaylarının önüne geçilmesi bekleniyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.11 16:52 - Son Güncellenme: 2013.04.11 16:53 - HABER MERKEZİ
A