Orhaneli kent konseyi kuruluyor

Orhaneli kent konseyi kuruluyor

Orhaneli Belediye Başkanı İrfan TATLIOĞLU "Orhaneli Kent Konseyi'nin kurulması için çalışmalarının tamamlandığını, kuruluş toplantısının önümüzdeki günlerde yapılacağını" belirtti. Bir çok ilk ve en'i gerçekleştiren Orhaneli Belediyesi Kent Konseyi kurulan en küçük nüfuslu ilçe olma özelliğinde sahibi olacak.

2013.09.02 17:33 - Son Güncellenme: 2013.09.02 17:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Orhaneli kent konseyi kuruluyor


Başkan Tatlıoğlu yaptığı açıklamada, "Kent Konseyi kurulması için uzun bir süredir çalışıyoruz. Yapılacak  toplantıda divan kurulu seçilmesi, yürütme kurulunun seçilmesi, kent konseyi başkanının seçilmesi, kent konseyi çalışma gruplarının belirlenmesi ve çalışma gruplarının üye seçimini gerçekleştireceğiz. Kent konseyleri, kent yaşamında; kent vizyonunun ve hemşerilik bilincinin geliştirilmesi, kentin hak ve hukukunun korunması, sürdürülebilir kalkınma, çevreye duyarlılık, sosyal yardımlaşma ve dayanışma, saydamlık, hesap sorma ve hesap verme, katılım ve yerinden yönetim ilkelerini hayata geçirmeye yardımcı olmak üzere kurulan birimlerdir. Bu bağlamda Orhaneli Kent Konseyi'nin aktif olarak çalışacağını düşünüyorum. Kent konseyi ilçemize hayırlı olması dileğiyle, tüm Orhaneli'li vatandaşlarımıza saygı ve sevgilerimi sunarım " dedi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.09.02 17:33 - Son Güncellenme: 2013.09.02 17:34 - HABER MERKEZİ
A