Orhaneli Belediye Başkanı Ali Osman Tayır mazbatasını aldı

Orhaneli Belediye Başkanı Ali Osman Tayır mazbatasını aldı

Bursa'nın Orhaneli ilçesinde AK Parti'den Belediye Başkanı seçilen Ali Osman Tayır mazbatasını alarak görevine başladı.

2024.04.03 14:28 - Son Güncellenme: 2024.04.03 14:39 - Bursa Bölge - AA
A
Orhaneli Belediye Başkanı Ali Osman Tayır mazbatasını aldı

Orhaneli Belediye Başkanı Tayır, partililer eşliğinde mazbatasını aldıktan sonra belediye hizmet binasına geldi.

Belediye önünde açıklama yapan Tayır,

"Başta Cumhur İttifakı'na, bu süreçte emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Orhaneli'de inşallah güzel işler yapacağız" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.04.03 14:28 - Son Güncellenme: 2024.04.03 14:39 - AA
A