Organları Bursa'daki üç hastaya umut oldu

Organları Bursa'daki üç hastaya umut oldu

Bandırma Devlet Hastanesinde beyin ölümü gerçekleşen 69 yaşındaki hastanın bağışlanan organları 3 hastaya umut oldu. Organlar nakil bekleyen hastalara nakledilmek üzere Bursa'ya getirildi.

2017.02.09 00:34 - Son Güncellenme: 2017.02.09 01:32 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Organları Bursa'daki üç hastaya umut oldu
01:37 Organları Bursa'daki üç hastaya umut oldu

İLGİLİ VİDEO

Organları Bursa'daki üç hastaya umut oldu

Bandırma Devlet Hastanesi Başhekim Yardımcısı Dr. Ersin Atıcı, gazetecilere yaptığı açıklamada, 8 gün önce beyin kanaması nedeniyle yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alınan Ahmet K'nin bugün beyin ölümünün gerçekleştiğini söyledi.

Bunun üzerine organ bağışıyla ilgili Ahmet K'nin ailesiyle görüşüldüğünü ifade eden Atıcı, "Ailesinin organ bağışına onay vermesinin ardından hastanın karaciğeri ve iki böbreği alındı. Alınan organlar Gaziantep ve Bursa'da nakil bekleyen hastalara umut olacak." dedi.

Atıcı, hastanede bu yılın ilk donör operasyonunu gerçekleştirdiklerini belirterek, "2016'da 12 donörle Türkiye genelinde organ bağışı konusunda 2'nci olmuştuk. 2017 yılının ilk donörünü bu akşam yapılan ameliyatla gerçekleştirmiş olduk. Unutmayalım ki her bağış yeni bir hayattır." diye konuştu.

Bursa Acıbadem Hastanesi Organ Nakil Koordinatörü Dr. Salih Gülten ve ekibi tarafından alınacak olan organlardan böbreğin biri Gaziantep'te nakil bekleyen hastaya, diğer böbrekle karaciğeri de Bursa'daki hastalara nakledilecek.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.02.09 00:34 - Son Güncellenme: 2017.02.09 01:32 - HABER MERKEZİ
A