Organları 3 kişiye umut oldu

Organları 3 kişiye umut oldu

Bursa'da tedavi gördüğü Devlet Hastanesi'nde hayatını kaybeden Hepatit B hastası olan 53 yaşındaki K.A.'nın böbrekleri ve karaciğeri aynı hastalığı taşıyan üç ayrı hastaya umut oldu.

2012.04.12 09:22 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Organları 3 kişiye umut oldu
87269-organlari-3-kisiye-umut-oldu-4f868f57c3044.flv

Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi ekibinin Bursa Devlet Hastanesi'nde yaptığı operasyonun ardından bağışlanan organlar, nakledilmek üzere İstanbul, İzmir ve Antalya'ya gönderildi. Bursa Devlet Hastanesi'nde tedavi görmekte olan Hepatit B hastası 53 yaşındaki K.A. dün beyin ölümü gerçekleşti. Ailesine, 'ben öldükten sonra organlarımı bağışlıyorum' diye vasiyet eden K.A.'nın ailesinin de isteği üzerine iki böbrek ve karaciğerin alınmasına doktorlar tarafından karar verildi. Uludağ Üniversitesi'nden gelen özel ekip, K.A.'nın organlarını operasyonla aldılar. Böbreklerden biri Özel Antalya Medikal Park Hastanesi'nde diğeri ise İzmir Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde hepatit B hastalığı tedavisi görmekte olan iki ayrı hastaya, karaciğer ise Özel İstanbul Memorial Hastanesi'nde aynı hastalıktan dolayı tedavi görmekte olan bir hastaya nakledilmek üzere 112 Acil Servis Ambulanslarıyla yola çıktı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.04.12 09:22 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A