Ordulu balıkçılara sıkı denetim

Ordulu balıkçılara sıkı denetim

Denizlerde av yasağının kalkması ile birlikte avlanan balıkçılar, sıkı bir denetimden geçiyor.

2019.09.04 17:28 - Son Güncellenme: 2019.09.04 17:28 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ordulu balıkçılara sıkı denetim

Denizlerdeki av sezonu 1 Eylül'de başladı.

Aylardır hazırlıklarını sürdüren balıkçılar, 'Vira Bismillah' diyerek denizlere açıldı. 15 Nisan tarihinde başlayan ve 1 Eylül'de sona eren yasakla birlikte balıkçılar en çok istavrit avlamaya başladı.

Balıkçıların avlanmaları sürerken, Ordu Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekiplerince Karadeniz'de avlanan balıkçı teknelerine denetim yapıldı. Ekipler, balıkçılar tarafından avlanan istavritlerin boyutu ölçtü. Bu kapsamda 9 adet algarna teknesi 6 adet gırgır denetlenirken, sezon içerisinde kontrollerin aralıksız devam edeceği belirtildi.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.09.04 17:28 - Son Güncellenme: 2019.09.04 17:28 - HABER MERKEZİ
A