Ordu'da denizden otomobil çıkarıldı

Ordu'da denizden otomobil çıkarıldı

ORDU'da denizde bulunan otomobil, dalgıç polisler tarafından vinç yardımıyla çıkarılarak incelemeye alındı.

2016.03.07 17:47 - Son Güncellenme: 2016.03.07 17:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ordu'da denizden otomobil çıkarıldı

Olay bugün Ordu'nun Altınordu İlçesi'nde limanda meydana geldi. İddiaya göre 2 gün önce gece yarısı limanda sürücüsünün geri manevra yaptığı bir otomobil denize düştü. Limanda balık tutan balıkçıların bugün polise ihbarı üzerine bölgeye dalgıç polis ekipleri sevk edildi. Denizin 8 metre derinliğine dalan dalgıç polisler, dipte  bir otomobil olduğunu belirledi. Bunun üzerine olay yerine getirilen vinç yardımıyla 3 saatlik çalışmanın ardından otomobil sudan çıkarıldı. Plakası olmayan eski otomobilde inceleme yapan polis, içerisinde kimsenin olmadığını belirledi. 

Otomobil incelenmek üzere çekiciyle parka çekilirken, polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.07 17:47 - Son Güncellenme: 2016.03.07 17:47 - HABER MERKEZİ
A