Ordu'da amatör küme maçında kavga: 6 futbolcu yaralandı

Ordu'da amatör küme maçında kavga: 6 futbolcu yaralandı

Ordu'da 1. Amatör Küme'de oynanan Orduspor-Kabadüz Gençlikspor maçının ardından futbolcular arasında çıkan kavgada 6 futbolcu yaralandı.

2024.03.31 01:46 - Son Güncellenme: 2024.03.31 01:46 - Güncel - AA
A
Ordu'da amatör küme maçında kavga: 6 futbolcu yaralandı

Ordu 1. Amatör Küme'de oynanan maçın ardından çıkan kavgada 6 futbolcu yaralandı.

Karşıyaka Spor Tesisleri 1 No'lu sahada oynanan Bölgesel Amatör Ligi'ne yükselme çeyrek finali maçında Orduspor, Kabadüz Gençlikspor'u 1-0 yendi.

FUTBOLCULAR BİRBİRİNE GİRDİ

Maçın ardından futbolcular arasında çıkan kavgaya güvenlik güçleri müdahale etti.

6 FUTBOLCU YARALANDI

Kavgada yaralanan 6 futbolcu, kentteki hastanelere sevk edildi. Futbolculardan 5'inin tedavilerinin tamamlandığı, birinin tedavisinin ise sürdüğü öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.03.31 01:46 - Son Güncellenme: 2024.03.31 01:46 - AA
A