Onuralp Bitim göze girdi!

Onuralp Bitim göze girdi!

Eski Timsah Onuralp Bitim, Amerika G Ligi'nde sergilediği başarılı performansla Chicago Bulls'un A takımına yükseldi.

2024.02.23 20:57 - Son Güncellenme: 2024.02.23 20:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Onuralp Bitim göze girdi!

Sezon başında Bursaspor'dan NBA takımı Chicago Bulls'a transfer olan Onuralp Bitim, G Ligi'ndeki başarılı performansıyla artık NBA ekibinin kadrosuna alındı.

ESKİ TİMSAH, GÜVEN VERDİ

Buna göre, Chicago Bulls, 25 yaşındaki forvet Onuralp Bitim'in sözleşmesini; iki taraflı kontrattan, standart NBA kontratına çevirerek kendisine olan güvenini gösterdi.

Dün oynanan Boston Celtics maçında kadroya da giren milli basketbolcumuzun, sezonun kalan bölümünde daha çok Chicago Bulls formasını giyeceği bildirildi.

Eski Timsah Onuralp Bitim, G-League takımıyla bu sezon 14,3 sayı ortalaması tutturdu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.02.23 20:57 - Son Güncellenme: 2024.02.23 20:57 - HABER MERKEZİ
A