Önce yaşlı adama çarptı sonra inşaata uçtu

Önce yaşlı adama çarptı sonra inşaata uçtu

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, bisikletli gruba çarpmamak için direksiyonu kıran kadın sürücü, başka bir bisiklete çarptıktan sonra inşaata uçtu.

2014.08.27 11:42 - Son Güncellenme: 2014.08.27 13:15 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Önce yaşlı adama çarptı sonra inşaata uçtu

Edinilen bilgiye göre, 16 KFL 12 plakalı özel otomobili ile Hamidiye Mahallesi Pazar Sokağı üzerinde seyir halinde olan S.S., karşıdan gelen bisikletlilere çarpmamak için direksiyonu sola kırdı.

Bisikletlilere çarpmaktan kurtulan kadın sürücü, bu sırada sol şeritte bisikletiyle seyreden 72 yaşındaki İhsan Yıl'a çarptı.

Özel otomobil, daha sonra inşaat halindeki boş arsaya uçtu.

Yaralanan bisiklet sürücüsü İhsan Yıl, 112 ambulansıyla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Kadın sürücü kazayı yara almadan atlatırken, olayla alakalı tahkikat sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.08.27 11:42 - Son Güncellenme: 2014.08.27 13:15 - HABER MERKEZİ
A