Önce tüfekle ağır yaraladı sonra hastaneye götürdü!

Önce tüfekle ağır yaraladı sonra hastaneye götürdü!

Zonguldak'ta ağabeyini tüfekle ağır yaralayıp ardından hastaneye götüren zanlı tutuklanarak cezaevine gönderildi.

2015.08.21 16:37 - Son Güncellenme: 2015.08.21 16:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Önce tüfekle ağır yaraladı sonra hastaneye götürdü!

Dün akşam saatlerinde 10 Temmuz Mahallesi Hilmi Uluğ Sokak'ta meydana gelen olayda 25 yaşındaki Abdülkerim D., tartıştığı 35 yaşındaki ağabeyi Zafer D.'yi arkadaşı Bircan B.'ye ait av tüfeğiyle yaraladı. Olay sonrası ağabeyini otomobille Atatürk Devlet Hastanesi'ne götüren zanlı Abdülkerim D. ve tüfeğin sahibi Bircan B. polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. Emniyetteki sorgularının ardından adliyeye sevk edilen Abdülkerim D. ve Bircan B. nöbetçi mahkemede hakim karşısına çıktı. Abdülkerim D. mahkemede verdiği ifadede ağabeyini vurduğu için pişman olduğunu söyleyerek, "Babam kız arkadaşım hakkında hoş olmayan sözler söylemişti. Ben de bu yüzden babamla tartışmaya başladım. Ağabeyim babamla doğru konuş diyerek bana saldırdı. Ben de dayanamadım, tüfeği alıp geldim. Çok pişmanım" dedi.

Mahkeme sonrası Abdülkerim D. tutuklanarak cezaevine gönderilirken, tüfeğin sahibi Bircan B. serbest bırakıldı.
Öte yandan, karın bölgesinden ağır yaralanan Zafer D.'nin hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.21 16:37 - Son Güncellenme: 2015.08.21 16:43 - HABER MERKEZİ
A