Önce kocasını boğdu sonra kendini ihbar etti

Önce kocasını boğdu sonra kendini ihbar etti

Zonguldak'ta yaşayan Ayşegül E., öğrenilene göre eve alkollü gelen kocasını, tartışırken boğarak öldürdü.

2014.01.09 10:15 - Son Güncellenme: 2014.01.09 10:16 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Önce kocasını boğdu sonra kendini ihbar etti

Kozlu Beldesi'nin Kılıç Mahallesi Elvan Sokak'ta oturan 4 çocuk annesi Ayşegül E., bir süredir şiddetli geçimsizlik yaşadığı özel bir şirkete bağlı şantiyede bekçilik yapan kocası Mehmet Ali E.'nin eve alkollü gelmesi üzerine aralarında tartışma çıktı.

Zonguldak'ta bir kadın kocasını boğup kendini ihbar etti - izle


POLİSİ ARAYARAK EŞİNİ ÖLDÜRDÜĞÜNÜ SÖYLEDİ
Tartışmanın büyümesi üzerine Ayşegül E., iddiaya göre kocası Mehmet Ali E.'nin boğazını sıkarak boğdu. Kocasının öldüğünü anlayan Ayşegül E., polisi arayarak eşini öldürdüğünü söyledi. Bunun üzerine eve giden polis ekipleri Ayşegül E.'yi gözaltına alarak Kozlu Polis Merkezi'ne götürdü. Eve çağırılan sağlık ekiplerinin öldüğünü belirlediği Mehmet Ali E. ise Cumhuriyet Savcısı'nın yaptığı incelemenin ardından Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Ayşegül E., polise verdiği ilk ifadede eşinin çocuklarına bakmadığını, maddi zorluklar yaşadıklarını ve kendisine şiddet uyguladığını söylediği öğrenildi. Polisi olayla ilgili soruşturmasına devam ediyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.09 10:15 - Son Güncellenme: 2014.01.09 10:16 - HABER MERKEZİ
A