Önce eşini sonra kendini vurdu
KÜÇÜKÇEKMECE'de cinnet getiren polis memuru M.T., önce eşini tabanca ile kafasından vurarak öldürdü, daha sonra da kendi kafasına sıkarak intihar etti.
2013.11.15 09:02 - Son Güncellenme: 2013.11.15 09:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Cinnet getiren polis karısını öldürüp intihar etti
Olay, dün saat 23.45'te Atakent Mahallesi Halkalı Toplu Konutlar 1'inci bölge 1'inci etapta meydana geldi. Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü'nde görevli 3 yıllık polis memuru M.T., henüz bilinmeyen bir sebeple eşi E.T. ile tartışmaya başladı. Bu sırada M.T. yanında bulunan tabanca ile karısını kafasından vurdu. M.T. daha sonra da tabancasıya kendi kafasına sıktı. Silah sesleri üzerine apartman sakinleri durumu 155 polis ile 112 sağlık ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri kanlar içerisinde yerde yatan E.T.'nin öldüğünü belirledi. Ağır yaralı polis memuru ise ambulansla hastaneye götürüldüğü sırada yaşamını yitirdi. Karı kocanın cansız bedenleri otopsi yapılmak üzere İstanbul Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Olayla ilgili başlatılan soruşturma devam ediyor.