Önce boğdular sonra yaktılar

Önce boğdular sonra yaktılar

Meksika'nın kuzeyindeki bir otobanda yakılmış halde 5 ceset bulunduğu bildirildi.

2013.07.19 09:42 - Son Güncellenme: 2013.07.19 09:42 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Önce boğdular sonra yaktılar


Coahuila eyaleti savcılığından yapılan açıklamada, cesetler üzerindeki ilk incelemede 5 kişinin boğulduktan sonra kafalarından ateş edilerek öldürüldüğü belirtildi.

Polisin, Saltillo bölgesinin kuzeyindeki bir otobanda kamyon içerisinde terk edilmiş ve yakılmış halde bulduğu cesedlerin yaşlarının 15-25 aralığında olduğu kaydedildi.

Yetkililer, olayın uyuşturucu karteli Zeta örgütünün liderlerinden Miguel Angel Trevino Morales'in yakalanmasıyla bağlantılı olup olmadığını araştırıyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.19 09:42 - Son Güncellenme: 2013.07.19 09:42 - HABER MERKEZİ
A