Önce boğdular sonra yaktılar
Meksika'nın kuzeyindeki bir otobanda yakılmış halde 5 ceset bulunduğu bildirildi.
2013.07.19 09:42 - Son Güncellenme: 2013.07.19 09:42 - Dünya - HABER MERKEZİ
Coahuila eyaleti savcılığından yapılan açıklamada, cesetler üzerindeki ilk incelemede 5 kişinin boğulduktan sonra kafalarından ateş edilerek öldürüldüğü belirtildi.
Polisin, Saltillo bölgesinin kuzeyindeki bir otobanda kamyon içerisinde terk edilmiş ve yakılmış halde bulduğu cesedlerin yaşlarının 15-25 aralığında olduğu kaydedildi.
Yetkililer, olayın uyuşturucu karteli Zeta örgütünün liderlerinden Miguel Angel Trevino Morales'in yakalanmasıyla bağlantılı olup olmadığını araştırıyor.