Ölüm yarışı kamerada

Ölüm yarışı kamerada

Bursa'da yarış sonrası yaşanan iki kişinin öldüğü trafik kazası, Emniyet Müdürü'nün evinin önündeki mobese tarafından saniye saniye görüntülendi.

2012.09.10 20:32 - Son Güncellenme: 2012.09.10 20:32 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Ölüm yarışı kamerada


Merkez Osmangazi ilçesi Çekirge Caddesi üzerinde gece saat 03:45 sıralarında Bursa Emniyet Müdürü Ali Osman Kahya'nın evinin önünde meydana gelen kaza mobese kameraları tarafından kaydedildi.
Kameraların kaydettiği görüntü kazanın şiddetini ortaya koyarken, kazada 2 kişi hayatını kaybetti 8 kişi de yaralandı.

İddiaya göre, önündeki otomobille yarış yapan Ümit Kaya'nın (30) kullandığı 16 AK 707 plakalı otomobil, Oktay Karpat (27) yönetimindeki 16 ER 456 plakalı otomobile çarptı. 16 AK 707 plakalı otomobil, ardından karşı şeride geçerek Bursa Büyükşehir Belediyesi'ne işçi taşıyan Mustafa Altınkaya (50) idaresindeki 16 BUV 56 plakalı otobüsün altına girdi. Kazada yaralanarak hastaneye kaldırılan otomobil sürücüsü Ümit Kaya ile yanındaki Serdal Öcal (32) kurtarılamadı. Diğer otomobildeki yaralı sürücü Oktay Karpat, Özge Dağlıoğlu (32), Erhan Ayaz (28), Yasemin Ayaz (32), otobüs sürücüsü Mustafa Altınkaya, otobüsteki Fatih Demirel (45), Mustafa Diler (42) ve Tufan Çetinkaya'nın (38) tedavileri ise devam ediyor.

Mobese görüntülerinde, iki otomobilin çarpıştıktan sonra karşı şeride hızla geçmesi yer alırken, kazadan sonra olay yerine koşturan vatandaşlar ve kaza yerine gelen arama kurtarma ekipleri ve ambulans ekipleri de yer alıyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.09.10 20:32 - Son Güncellenme: 2012.09.10 20:32 - HABER MERKEZİ
A