'Ölüm fobimi yenmek için terapiye gidiyorum'...
İngiliz şarkıcı Rita Ora, The Guardian gazetesine çocukluktan kalma bir korkusunu açıkladı.
2015.08.27 10:52 - Son Güncellenme: 2015.08.27 10:53 - Magazin - HABER MERKEZİ
Güzel yıldız, 7 yaşında arkadaşlarıyla saklambaç oynarken başına gelen bir olayı anlattı: "Saklambaç oynuyorduk. Bir mezarlığa saklandım. Kimse beni bulamadı ve hayaletler tarafından kaçırılacağımı sandım!" Ölüm fobisi olduğunu söyleyen 24 yaşındaki şarkıcı, bir itirafta bulundu: "En büyük korkum; ölüm. Küçükken anneme 'Ölmek istemiyorum' derdim. Halen bu korkumu yenmek için haftada bir terapiye gidiyorum."