Ölüm bile ayıramadı

Ölüm bile ayıramadı

Bursa'da aşırı soğuklar sebebiyle doğalgaz sobası ile ısınamayınca kömür sobası kuran çift hayatını kaybetti.

2012.03.01 13:29 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Ölüm bile ayıramadı

 Olay, 1 Şubat'ta merkez Osmangazi ilçesi Adalet Mahallesi'nde meydana geldi. Sağır ve yatalak olan Ömer (80) ve Bediriye Karayel (78) çifti, aşırı soğuklar sebebiyle doğalgaz sobasıyla ısınamayınca kömür sobası kurdu. Fakat gece yarısı sobadan sıçrayan kıvılcım yüzünden yangın çıktı. Alevler arasında kalan çifti olay yerine gelen itfaiye ekipleri kurtardı. Zehirlenen Bahriye Karayel kaldırıldığı özel bir hastanede hayatını olay günü hayatını kaybetti. Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Ömer Karayel ise uzun süre tedavi gördü. Ardından yapılacak bir şey olmadığı için taburcu edildiği öğrenilen Ömer Karayel, eşinin ölümünden bir ay sonra hayatını kaybetti.
Savcılık olayla alakalı soruşturma başlattı. Yaşlı adamın cesedi kesin ölüm sebebinin tespiti için Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.01 13:29 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A