Olaylı maça bir tepki de Bursa Fan Club'tan
Dün Amedspor ile Bursaspor arasında oynanan maçta yaşanan saha olaylarına bir tepki de Bursa Fan Club'tan geldi. Bursa Fan Club şehrin yöneticilerine seslenerek , ''sahipsiz kalmaktan bıktık'' ifadelerini kullandı.
2022.09.26 13:28 - Son Güncellenme: 2022.09.26 13:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
TFF 2'nci Lig Beyaz Grup'un 6'ncı haftasında Amed Sportif Faaliyetler ile Bursaspor karşılaşmasında yaşanan saha olayları gündemdeki yerini koruyor.
Stadyum içerisine bölücü terör örgütüne yönelik bayrak ve flamaların sokulması, Bursasporlu futbolculara taraftardan atılan bıçak dahil birçok yabancı cisim, futbol yerine saha olaylarının konuşulmasına sebep oldu.
Maç sonrası İçişleri Bakanlığı tarafından olaylar hakkında soruşturma başlatıldı.
Söz konusu maç ile ilgili sosyal medyada tepkiler sürerken Bursa Fan Club da maç ile ilgili bir açıklama yaptı.
Bursa Fan Club yaptığı açıklamada, ''Bu şehirde yaşayan, seçilip yöneten, atanıp yöneten herkes şehrimize sahip çıkmak zorundadır. Bıçak kemiğe dayandı. Sahipsiz kalmaktan bıktık. Yeter artık'' ifadelerini kullandı.
