Olaylı derbi sosyal medyayı salladı

Olaylı derbi sosyal medyayı salladı

Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Galatasaray, Trabzonspor'u konuk etti. Bordo-mavili takımdan 4 oyuncunun kırmızı kartla oyun dışı kaldığı mücadeleden sarı-kırmızılı takım 2-1 galip ayrıldı. Maç sonrası TFF binasına saldıran Trabzonsporlu taraftar her alanda hakeme tepki gösterdi. Sosyal medyada da tepkilerini dile getiren taraftarlar, "Türk futbolu için utanç" yorumlarında bulundu.

2016.02.21 23:12 - Son Güncellenme: 2016.02.21 23:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Olaylı derbi sosyal medyayı salladı
01:20 Salih Dursun'dan hakeme kırmızı kart

İLGİLİ VİDEO

Salih Dursun'dan hakeme kırmızı kart

İşte o mesajlardan bazıları:

"Türk futbolunda bir ilk ... Kırmızı kart gören hakem.

Salih dursun hakeme direk kırmızı kart olmaz Önce sarı kart göstermen gerekirdi

Salih Dursun maç sonu "7 kişiye karşı 12 kişi oynamak adaletsizlikti. Kırmızı kartı rakibin 11 kişi kalması için hakeme gösterdim" demiş..

Galatasaraylılar için bu gece utanç gecesidir..Bu yüzden bu puanı istemiyorum ve Galatasaraylılıktan istifa ediyorum.

Beyler Trabzon'un hakkı yenmiştir.ve herkes aynı fikirde

Kurban kesilirken bu kadar kırmızı görmedim

Doksan dakika boyunca vermiş olduğun kararların hepsi mi yanlış olur? Katlettin maçı."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.21 23:12 - Son Güncellenme: 2016.02.21 23:46 - HABER MERKEZİ
A